فلم / ٹی وی

سلمان خان کی فلاپ فلمیں کونسی؟

Web Desk

سلمان خان کی فلاپ فلمیں کونسی؟

سلمان خان کی فلاپ فلمیں کونسی؟

بلاشبہ سلمان خان کی فلمی گراف زیادہ تر شرٹس کو پھاڑنے، گھونسوں کے ایکشن سین اور بہادرانہ ڈائیلاگ کے لیے مشہور ہے۔ 

بالی وڈ کے بجرنگی بھائی جان سلمان خان کی فلمیں ویسے تو باکس آفس پرریکارڈ توڑ بزنس کرنے اور جوش و ولولہ پیدا کرنے کیلئے کافی ہوتی ہیں تاہم  سلمان خان کے فلمی سفر میں کئی فلمیں ایسی بھی رہی ہیں جو ریلیز ہونے کے بعد عوامی پذیرائی حاصل کرنے سے قاصر رہی ہیں۔

انڈین فلم انڈسٹری میں اچھی کارکردگی نہ دکھانے کے باوجود  'چاکلیٹی بوائے' کے لقب سے مشہور ہونے والے اداکار سلمان خان کی ان فلموں پر نظر ڈالتے ہیں جو باکس آفس پر کچھ خاص بزنس نہ کرسکیں اور فلاپ ثابت ہوئیں۔

1۔کیوں کہ:

 اداکار سلمان خان کے ساتھ کرینہ کپور کی جوڑی ہمیشہ لکی ثابت ہوئی ہے۔ فلم ‘تیرے نام‘ کے بعد سلمان خان نے 2005 میں ریلیز ہونے والی فلم ’کیونکہ’ میں  ایک بار پھر  ایک ذہنی طور پر بیمار آدمی کا کردار ادا کرنے کی کوشش کی لیکن اس کے باوجود بھی انکی فلم کامیاب نہ ہوسکی۔

3۔ جانِ من:

یہ فلم ایک  کمرشل فیلیئر تھا۔ فلم جانِ من نے آہستہ آہستہ انٹرنیٹ کے ذریعے اپنے ناظرین کو تلاش کیا۔ اکشے کمار کو  ایک بیوقوف مرد کا کردار ادا کرتے ہوئے دکھا گیا، جب کہ سلمان نے ’لو گرو‘ کا کردار ادا کرتے دکھے۔ حالانکہ یہ ان کے لیے ایک آسان کام تھا کیونکہ وہ جس شخص کو فلم میں اپنی طرف راغب کرنے کی کوشش کر رہے تھے وہ ان کی سابقہ اہلیہ تھیں، جس کا کردار پریتی زنٹا نے ادا کیا ہے۔

اس فلم کی سینماٹوگرافی اس کے میوزک البم کی طرح شاندار تھی، آخر کار، سونو نگم کا زبردست مقبول گانا، ‘سو درد‘، اس میں موجود ہے۔ لیکن پھر بھی فلم باکس آفس پر کچھ خاص کمائی نہ کرسکی۔

تازہ ترین