خواتین

مردہ جلد سے چھٹکارا کیسے پائیں؟

Web Desk

مردہ جلد سے چھٹکارا کیسے پائیں؟

مردہ جلد سے چھٹکارا کیسے پائیں؟

ہم سب کی جلد کی اقسام مختلف ہوتی ہیں اور ہم اکثر اس کی دیکھ بھال کے لیے اپنی جلد کی اقسام کے لیے موزوں مختلف مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ لیکن ہم میں سے اکثر لوگ مُردہ جلد کو ہٹانا بھول جاتے ہیں۔

 اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا چہرہ چمکے، تو آپ کو وقتاً فوقتاً جلد کے خلیات کی اوپری مُردہ تہہ کو نکالنا چاہیے۔ جی ہاں! ہم اکثر اپنے چہرے سے مردہ جلد کو ہٹانا بھول جاتے ہیں لیکن اگر آپ ہمیشہ خوبصورت نظر آنا چاہتے ہیں تو مردہ جلد کو ہٹانا ضروری ہوتا ہے۔

 اگر آپ کی جلد پر مردہ تہہ ہے، تو یہ مصنوعات یا کاسمیٹکس کو آپ کے چہرے اور جسم کے دیگر حصوں پر مؤثر طریقے سے کام کرنے سے روک دے گی۔ یہ آپ کی صحت پر بھی تباہ کن اثرات مرتب کرسکتی ہے۔ بیکٹیریا مردہ جلد کے گرد جمع ہوسکتے ہیں جو متعدد انفیکشن اور جلد کی بیماریوں جیسے چنبل کا سبب بن سکتے ہیں۔ 

اس سے جلد کے کینسر کا خطرہ بھی بڑھ سکتا ہے۔ مردہ جلد میں جلن کا سبب بھی بن سکتی ہے اور آپ کے سوراخوں کو بند کر سکتی ہے۔ لہذا یہ ضروری ہے کہ آپ مردہ جلد کو ایکسفولیئٹ کرکے ہٹا دیں۔ یہ سمجھنا ضروری ہے کہ جلد کے مردہ خلیوں کو قدرتی طریقے سے کیسے نکالا جائے۔ 

اگرچہ آپ بازار سے زیادہ مصنوعات خرید سکتے ہیں، لیکن یہ جاننا ضروری ہے کہ یہ مصنوعات مہنگی ہوتی ہیں اور اس کے مضر اثرات بھی ہوسکتے ہیں لہذا، مردہ جلد کے گھریلو علاج کو آزمانا دانشمندی ہے۔ کسی بھی گھریلو علاج کا سب سے اہم حصہ جسم کے مختلف حصوں کے لیے اچھا ایکسفولییٹر کا ہونا ہوتا ہے۔ آپ اپنے گھر میں ہی آرام سے مردہ جلد کو ہٹانے کے لیے مختلف قسم کے ایکسفولییٹر تلاش کرسکتے ہیں یا بناسکتے ہیں۔

براؤن شوگر ایکسفولیٹنگ اسکرب:

شوگر سے ہونٹوں اور چہرے کا بہترین اسکرب بنایا جاسکتا ہے۔ اسے ہونٹوں پر استعمال کیا جاسکتا ہے کیونکہ اگر یہ کھا لیا جائے تو یہ بےضرر ہوتا ہے۔ شوگر قدرتی ایکسفولییٹر کے طور پر کام کرتی ہے۔ اس اسکرب میں ناریل کا تیل اور لیوینڈر کا تیل استعمال ہوتا ہے۔ ناریل کا تیل جلد کو ہائیڈریٹ کرتا ہے جبکہ لیوینڈر کاتیل اسے سکون بخشتا ہے۔

 اس طرح یہ اسکرب آپ کی جلد کو ایکسفولیئٹ کرتا ہے اور مردہ جلد سے نجات دلاتا ہے۔ آپ کو کس چیز کی ضرورت ہوگی۔ چینی، ایک چمچ ناریل کا تیل، لیوینڈر کے تیل کے 2 قطرے، ایک پیالے میں چینی لیں اور اس میں تیل ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔

 چہرے اور ہونٹوں پر آہستہ سے لگائیں۔ اپنی انگلیوں کے اشارے کا استعمال کرتے ہوئے ہونٹوں پر چند منٹ تک اسکرب کریں۔ پھر چہرے پر گھڑی کی سمت اور گھڑی کی مخالف حرکت میں رگڑیں۔ چند منٹ لگا رہنے دیں، پھر چہرہ دھو لیں۔

پنک سالٹ فٹ اسکرب:

اس حیرت انگیز اسکرب میں متعدد صاف کرنے والے معدنیات ہوتے ہیں جو آپ کے جسم کے حصوں کو صاف کرنے میں مدد کرسکتے ہیں جیسے آپ کے پاؤں جو سب سے زیادہ گندگی کے سامنے آتے ہیں۔

جب نمک کو فٹ اسکرب کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے تو یہ آپ کے پیروں کے تلووں میں گہرائی تک جاکر کر اسے صاف کرتا ہے اور برے بیکٹیریا کو مار کر اور آپ کے جسم سے زہریلے مادوں سے نجات پاتا ہے۔ یہ قدرتی ایکسفولییٹر کے طور پر بھی کام کرتا ہے جو مردہ جلد کو ہٹانے میں مدد کرتا ہے۔ آپ کو کیا ضرورت ہوگی۔

 دس گرام گلابی نمک، دس ملی لیٹر ناریل کا تیل، لیوینڈر کے ضروری تیل کے10 قطرے، پیپرمنٹ ضروری تیل کے5 قطرے، ناریل کے تیل اور ضروری تیل کے ساتھ نمک کو ملا دیں۔ اپنے پیروں کے تلووں پر کافی مقدار میں لگائیں۔ 

اپنے پیروں کی مالش کریں تاکہ یہ زہریلے مادے کو باہر نکالے اور جلد کی گہری تہوں سے مردہ جلد کو ہٹا دے۔ اسکرب کو 5 منٹ تک لگا رہنے دیں۔

تازہ ترین