بالی ووڈ

ڈمپل کپاڈیہ کی زندگی کے غیر معمولی حقائق

Web Desk

ڈمپل کپاڈیہ کی زندگی کے غیر معمولی حقائق

ڈمپل کپاڈیہ کی زندگی کے غیر معمولی حقائق

ڈمپل کپاڈیہ ہندوستانی فلم انڈسٹری کی سب سے مشہور اور باصلاحیت اداکاراؤں میں سے ایک ہیں۔ چار دہائیوں پر محیط کریئر کے ساتھ، انہوں نے اپنی دلکش پرفارمنس اور ورسٹائل اداکاری کی مہارت سے سامعین کو مسحور کیا۔ 

16 سال کی عمر میں اداکاری کی دنیا میں قدم رکھنے والی اداکارہ ڈمپل کپاڈیہ نے 1973 میں سنیما گھروں کی زینت بننے والی فلم 'بابی' میں اداکار رشی کپور کے ساتھ کام کیا اور فلم میں پہنے گئے نازیبا ملبوسات کے سبب ایک ہی فلم سے شہرت پاگئیں۔

اگرچہ یہ شہرت اچھی نہیں تھی لیکن بالی وڈ میں اکثر اداکارائیں اس ہی قسم کی شہرت حاصل کرنے کے بعد ایک بہترین اور کامیاب اداکارہ بن پاتی ہیں اور ایسا ہی کچھ ڈمپل کپاڈیہ کے ساتھ بھی ہوا۔

ان کی آن اسکرین شخصیت کے علاوہ ڈمپل کپاڈیہ کے بارے میں کچھ غیر معمولی حقائق ہیں جو آپ کو حیران کر دیں گے۔

ڈمپل کپاڈیہ کی زندگی کے غیر معمولی حقائق

ڈمپل کپاڈیہ کا بالی وڈ میں ’بابی‘ سے ڈیبیو:

ڈمپل کپاڈیہ کے بارے میں سب سے زیادہ قابلِ ذکر حقائق میں سے ایک یہ ہے کہ انہوں نے اپنی بالی وڈ میں فلم 'بابی' کے ساتھ دھماکے دار انٹری کی تھی۔ فلم نے زبردست کامیابی حاصل کی اور فوری طور پر ڈمپل کو اسٹارڈم تک پہنچا دیا۔

بہترین اداکارہ کا فلم فیئر ایوارڈ جیتنے والی سب سے کم عمر اداکارہ:

ڈمپل کپاڈیہ کو ان کی ڈیبیو فلم 'بابی' میں اپنی شاندار اداکاری کے سبب بہترین اداکارہ کا فلم فیئر ایوارڈ ملا اور اسی کے ساتھ وہ فلم فیئر ایوارڈ جیتنے والی سب سے کم عمر اداکارہ بن کر سامنے آئیں۔

اداکاری کی دنیا سے طویل دورانیہ دوری:

سپر اسٹار راجیش کھنہ سے شادی کے بعد ڈمپل نے اداکاری سے وقفہ لے لیا۔ انہوں نے اپنا وقت اپنے خاندان کے لیے وقف کرنے کا فیصلہ کیا اور اپنی دو بیٹیوں کی پرورش پر توجہ دی۔شوبز انڈسٹری سے یہ دوری تقریباً ایک دہائی تک جاری رہی اور  پھر وہ بڑے پردے پر واپس آئیں۔

بہترین اداکارہ کے لیے نیشنل فلم ایوارڈ:

1993 میں، ڈمپل کپاڈیہ کو فلم 'رودالی' میں ایک درمیانی عمر کی خاتون کی غیر معمولی تصویر کشی کرنے  پر بین الاقوامی سطح پر پذیرائی ملی۔ اس فلم میں انکی شاندار اداکاری کے سبب انہیں بہترین اداکارہ کے لیے نیشنل فلم ایوارڈ سے نوازا گیا۔

چھوٹی اسکرین پر بھی کامیاب:

ڈمپل کپاڈیہ نے چھوٹی اور بڑی دونوں اسکرینز پر اپنی اداکاری کا لوہا منوایا۔ انہوں نے مشہور ٹیلی ویژن سیریز 'دل دریا' میں ایک سخت اور متحرک پولیس آفیسر کا کردار ادا کیا اور اپنی زبردست کارکردگی پر تعریف حاصل کی۔

ہالی ووڈ میں ایک چھلانگ:

ڈمپل کپاڈیہ نے کرسٹوفر نولان کی مقبول ترین فلم 'ٹینیٹ' سے ہالی ووڈ میں قدم رکھا۔ جس کے سبب ڈمپل کپاڈیہ کو بین الاقوامی سطح پر بھی شاندار کامیابی حاصل ہوئی۔

لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ:

2020 میں، ڈمپل کپاڈیہ کو 51 ویں انٹرنیشنل فلم فیسٹیول آف انڈیا کی پُروقار تقریب میں  لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا گیا۔ 

فلاحی کاموں میں آگے:

ڈمپل کپاڈیہ نے مسلسل مختلف فلاحی کاموں کی حمایت کی ہے اور پسماندہ افراد کی زندگیوں کو بہتر بنانے کے لیے فعال طور پر کام کیا ہے۔ وہ کئی این جی اوز سے وابستہ رہی ہیں اور معاشرے پر مثبت اثر ڈالنے کے لیے اپنا وقت اور کوششیں وقف کر چکی ہیں۔

تازہ ترین